Δωρεάν άνω των 39€

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Όροι χρήσης

Γενικοί Όροι του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Οι παρόντες «Όροι Χρήσης» από κοινού με την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ, την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ και τους όρους ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ και ΠΛΗΡΩΜΩΝ εφαρμόζονται σε κάθε πώληση προϊόντων (εφεξής «Προϊόντα») που πραγματοποιείται από την ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «Μπλουκίδης Αλκιβιάδης» και το διακριτικό τίτλο «lira», η οποία εδρεύει στην Αθήνα (Αμπελόκηπους Αττικής), οδός Δουκίσσης Πλακεντίας, αρ.59 ΤΚ 11523, με Α.Φ.Μ.: 118058332 της Δ.Ο.Υ. Ψυχικού, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@lirashop.gr, τηλέφωνα επικοινωνίας 210 69 93 712, στο εξής αναφερόμενη ως «η Επιχείρηση», μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, www.lirashop.gr (εφεξής «Ηλεκτρονικό Κατάστημα»).
Οι παρακάτω Γενικοί Όροι του συμβολαίου (από εδώ και στο εξής Όροι Χρήσης) διαμορφώθηκαν με σκοπό να επιδιώξουν & να εκθέσουν με σαφή, διαυγή και ολοκληρωμένο τρόπο, τηρώντας τις εκάστοτε αρχές και διατάξεις σχετικά με την εγκυρότητα των συμβάσεων, τους όρους και τις προϋποθέσεις που διέπουν τις σχέσεις μεταξύ της Επιχείρησης και οποιουδήποτε επισκέπτη ή / και πελάτη του Καταστήματος, σύμφωνα με τον Νόμο 2251/1994 για την «Προστασία των Καταναλωτών» και του Ν. 2472/1997 “Προστασία του ατόμου από την επεξεργασία προσωπικών δεδομένων”, και του Kανονισμού (ΕΕ) 2016/769, όπως αυτοί ισχύουν σήμερα.
Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις καλύπτουν αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της Επιχείρησης που βρίσκεται στον ιστότοπο www.lirashop.gr. Οποιοιδήποτε άλλοι Όροι και Προϋποθέσεις αποκλείονται ρητώς. Κάθε Χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής ο «Πελάτης» ή «Χρήστης» αντίστοιχα) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος Χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Η Επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε τους όρους χρήσης.

Η παραγγελία των προϊόντων υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής Φόρμας Παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Με την συμπλήρωση και υποβολή της παραγγελίας, ο Πελάτης δηλώνει ρητά και ανεπιφύλακτα ότι πριν την υποβολή της παραγγελίας του και την δέσμευση του καταναλωτή με σύμβαση συναπτόμενη εξ αποστάσεως, έλαβε με ευκρινή και κατανοητό τρόπο γνώση των ακόλουθων πληροφοριών:

  • α) τα κύρια χαρακτηριστικά των αγαθών και προϊόντων που πωλούνται από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • β) την ταυτότητα, τη διεύθυνση, τον αριθμό τηλεφώνου, και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Επιχείρησής μας.
  • γ) Τη συνολική τιμή των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Οι αναγραφόμενες τιμές των προϊόντων, όπως τίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι οι τελικές (συμπεριλαμβανομένου του αναλογούντος Φ.Π.Α.). Οι ως άνω αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής.
  • δ) Το κόστος χρησιμοποιήσεως του μέσου επικοινωνίας εξ αποστάσεως για τη σύναψη της σύμβασης, όταν αυτό υπολογίζεται με βάση άλλη εκτός των βασικών τιμολογίων χρέωση.
  • ε) Τα μέσα πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και την προθεσμία εντός της οποίας η Επιχείρηση αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά, καθώς και των τυχόν περιορισμών παράδοσης και των μέσων πληρωμής.
  • στ) Τις προϋποθέσεις, τις εξαιρέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης καθώς και της υποχρέωσης επιβάρυνσης του Πελάτη με το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων στην Επιχείρηση, σε περίπτωση υπαναχώρησης του, καθώς και το υπόδειγμα του εντύπου υπαναχώρησης.
  • ζ)Την ύπαρξη της ευθύνης της Επιχείρησης για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα.
  • η) Τη δυνατότητα προσφυγής σε εξωδικαστικό μηχανισμό παραπόνων και επανόρθωσης στον οποίο υπάγεται η Επιχείρηση, καθώς και τους τρόπους πρόσβασης σε αυτόν.
  • θ) Την υποχρέωση πληρωμής με την υποβολή της παραγγελίας.

ΠΩΛΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ – ΤΙΜΕΣ

Τα προϊόντα που πωλούνται από το Κατάστημα είναι προϊόντα της Επιχείρησης (εφεξής τα «Προϊόντα»). Τα χαρακτηριστικά και άλλα συνοδευτικά στοιχεία αυτών είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα πληροφορηθείτε καθώς τίθενται στο Κατάστημα παραπλεύρως του αντίστοιχου προϊόντος. Οι τιμές που αναγράφονται στους σχετικούς καταλόγους δίπλα από κάθε προϊόν περιλαμβάνουν και τον ΦΠΑ (24%), αλλά δεν περιλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής (για τα οποία γίνεται λόγος στο ειδική θέση «ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ»). Οι τιμές αυτές αφορούν τα Προϊόντα και τις ποσότητες οι οποίες είναι διαθέσιμες στην αποθήκη της Επιχείρησης, ενώ το Κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος να αναπροσαρμόζει τις τιμές δίχως προειδοποίηση.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Το ηλεκτρονικό κατάστημα lirashop.gr σας παρέχει τρεις τρόπους πληρωμής της παραγγελίας σας (οι τρόποι πληρωμής δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν συνδυαστικά για την πληρωμή της ίδιας παραγγελίας): Αντικαταβολή, Πιστωτική ή Χρεωστική κάρτα, και κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας. (Περισσότερες λεπτομέρειες για τους Τρόπους Πληρωμής, μπορείτε να δείτε στην ειδική θέση της ιστοσελίδας μας «ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ»).

Το Κατάστημα έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών με χρήση της πιστωτικής σας κάρτας. Ωστόσο, σε περίπτωση που αποδεδειγμένα έχει γίνει δόλια χρήση της πιστωτικής σας κάρτας, η χρέωσή σας δύναται να ακυρωθεί κατόπιν αιτήματος σας στην Τράπεζα που έχει εκδώσει την πιστωτική σας κάρτα, η οποία οφείλει να διερευνήσει το παράπονο ή την καταγγελία σας. Για τον λόγο αυτό έχετε υποχρέωση αμέσως μόλις αντιληφθείτε ότι συνέβη το γεγονός αυτό να προβείτε σε ενημέρωση της εκδούσας Τράπεζας, ώστε να ακυρωθεί η κάρτα σας και να αποκλεισθεί η χρήση της από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα.

Στη lirashop.gr, η ασφάλεια των online αγορών είναι πρωταρχικής και πρωτευούσης σημασίας. Οι πληρωμές των παραγγελιών μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας πραγματοποιούνται με ασφάλεια μέσω της του online τραπεζικού συστήματος της Τράπεζας Πειραιώς, η επιβεβαίωση της οποίας πραγματοποιείται μέσω του συστήματος 3D SecureNetwork της VISA και της MASTERCARD. Επιπλέον, είναι επίσης δυνατή η πληρωμή με ασφάλεια μέσω αντικαταβολής με κάποια επιπλέον χρέωση ανά παραγγελία. Περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες για τις δυνατότητες πληρωμής που σας παρέχονται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μπορείτε να λάβετε από την ειδική θέση της ιστοσελίδας μας «ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ».

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

Τα Προϊόντα είναι άριστης ποιότητας ανταποκρινόμενα στις διεθνείς προδιαγραφές ποιότητας και συσκευάζονται επιμελώς προς παράδοση. Οι παραγγελίες συσκευάζονται και αποστέλλονται από Δευτέρα έως Παρασκευή. Οι περισσότερες παραγγελίες παραδίδονται προς αποστολή εντός 24 ωρών από την στιγμή της παραγγελίας. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται το Σαββατοκύριακο και κατά τη διάρκεια εορτών και αργιών επιλέγονται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
Οι παραδόσεις εκτελούνται καθημερινά 9:00-17:00, εκτός Σαββάτου, Κυριακής, & αργιών.
Τα Προϊόντα θα σας αποσταλούν μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών (courier) σύμφωνα με τους ειδικότερους όρους που προβλέπονται στην ειδική θέση της ιστοσελίδας μας «ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ» και το αργότερο εντός 30 ημερών από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της παραγγελία σας. Ο χρόνος αποστολής των Προϊόντων υπόκειται σε επιφύλαξη σχετικά με την διαθεσιμότητα των παραγγελθέντων προϊόντων στις αποθήκες του Καταστήματος καθώς και σε λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ), στην οποία περίπτωση θα σας ενημερώσουμε σχετικά μέσω email ή τηλεφώνου προκειμένου να μας δηλώσετε εάν επιθυμείτε, υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ & ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Η επιχείρηση μας έχει διαμορφώσει την πολιτική επιστροφών προϊόντων και ακυρώσεων παραγγελιών, στοχεύοντας πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

Όροι Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό τους παρακάτω όρους:

  1. Χωρίς περιορισμό των διατάξεων περί Υπαναχωρήσεως του δικαίου Προστασίας του Καταναλωτή, η ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις : Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε πίσω «Πίσω στο καλάθι» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας. Μετά την παραλαβή του προϊόντος, ακολουθείται η διαδικασία που περιγράφεται στο κεφάλαιο της παρούσας ως ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ Η ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
  1. Τα προϊόντα που επιστρέφονται από τον πελάτη θα πρέπει:
  • Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.
  • Να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώλησή τους (as new), με τις ασφάλειες αλουμινίου ή χαρτιού να μην έχουν αφαιρεθεί.
  • Να συνοδεύονται από την πλήρη συσκευασία τους (βάζο/φιάλη, κουτί κλπ.) και χωρίς φθορές/αλλοιώσεις .
  • Να συνοδεύονται από οτιδήποτε άλλο μπορεί να περιέχεται στη συσκευασία (έντυπο οδηγιών χρήσεως, κλπ.) .
  • Να συνοδεύονται από την απόδειξη με την οποία εστάλησαν.
  1. Εάν το επιστραφέν προϊόν δεν πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις, η Επιχείρηση/Ιστοσελίδα έχει το δικαίωμα να μην αποδεχθεί το προϊόν και συνεπώς να μην το αντικαταστήσει. Σε αυτή την περίπτωση, το προϊόν επιστρέφεται στον πελάτη ως έχει και το κόστος της αποστολής επιβαρύνει τον ίδιο τον πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν φθαρεί κατά την επιστροφή του στην Επιχείρηση, το κόστος της ζημίας που προκύπτει επιβαρύνει τον πελάτη. *Επιστροφές προϊόντων που αγοράστηκαν με προσφορά δεν γίνονται δεκτές.

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, ή τιμολόγιο). Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό. Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο πελάτης μπορεί να αγοράσει άλλο/α προϊόν/τα ίσης αξίας, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα lirashop.gr λαμβάνουμε υπόψιν το προσωπικό απόρρητο και την εμπιστοσύνη σας πολύ σοβαρά. Το προσωπικό απόρρητο και η πολιτική cookies («Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων») σκοπεύουν να διασφαλίσουν πως οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο, που συλλέγεται από το «www.lirashop.gr» (εφεξής αναφερόμενο ως ο «ιστότοπος») θα προστατεύεται, θα χρησιμοποιείται, θα φυλάσσεται και θα επεξεργάζεται από εμάς με σκοπό τη μεταξύ μας επικοινωνία και την παροχή υπηρεσιών, συμβατών πάντα με την ισχύουσα νομοθεσία περί ιδιοκτησίας των προσωπικών δεδομένων (Κανονισμός (EU) 2016/679-εφεξής αναφερόμενη «ΓΚΠΔ». Σε κάθε περίπτωση, η Εταιρεία επιβεβαιώνει ότι οποιαδήποτε συλλογή, επεξεργασία ή/και αποθήκευση των προσωπικών σας δεδομένων είναι σύμφωνη με το νόμο και αυστηρά σύμφωνα με τη ρητή και συγκεκριμένη συγκατάθεσή σας και αποκλειστικά για τους σκοπούς και στο βαθμό που απαιτείται για τη λειτουργία την αποθήκευση και παροχή των αντίστοιχων υπηρεσιών που ζητήσατε, σύμφωνα με τα παρακάτω.

Η Εταιρεία επιβεβαιώνει ότι δεν θα χρησιμοποιήσει τα προσωπικά σας δεδομένα για οποιαδήποτε χρήση που δεν έχει εξουσιοδοτηθεί ρητά από εσάς, ούτε θα αποστέλλει ή θα αποκαλύπτει τα εν λόγω δεδομένα σε τρίτους (φυσικούς ή νομικούς φορείς) που δεν συνδέονται με την Εταιρεία χωρίς προηγούμενη ρητή και συγκεκριμένη συμφωνία, να το πράξει, εκτός εάν αυτή η αποκάλυψη απαιτείται για την εκτέλεση της παραγγελίας σας (π.χ. για συνεργασία με εταιρίες ταχυμεταφορών) ή είναι υποχρεωτική από το νόμο.
Παρόλο που η πλοήγηση στο Κατάστημα μπορεί να καταστεί δυνατή χωρίς την αποκάλυψη των προσωπικών σας δεδομένων, μπορείτε να επωφεληθείτε από τις πρόσθετες υπηρεσίες μας, υπό την προϋπόθεση ότι αποδέχεστε να αποκαλύψετε μερικά από τα προσωπικά σας δεδομένα ανάλογα με τη συγκεκριμένη υπηρεσία που σας ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, τα στοιχεία επικοινωνίας σας (π.χ. όνομα, επώνυμο, διεύθυνση αλληλογραφίας, τηλεφωνικός αριθμός, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο) θα απαιτηθούν για τη δημιουργία του προσωπικού σας λογαριασμού lirashop.gr, η διεύθυνση αλληλογραφίας είναι υποχρεωτική ώστε να επικοινωνήσει η Εταιρεία μαζί σας (π.χ. για την υποβολή καταγγελίας, για τη λήψη ενημερωτικού ή διαφημιστικού υλικού προώθησης) κλπ. Ωστόσο, για να ξεκινήσετε και να επεξεργαστείτε τη συναλλαγή σας μαζί μας, είναι απαραίτητο να μας ενημερώσετε για κάποια προσωπικά σας δεδομένα, όπως το όνομα και το επώνυμό σας και τα στοιχεία επικοινωνίας σας, τα στοιχεία πληρωμής (π.χ. τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας) όπως και την διεύθυνση αποστολής για την παραγγελία σας.

Περαιτέρω, κατά την πλοήγηση στο Κατάστημα χρησιμοποιώντας τον προσωπικό σας λογαριασμό στο lirashop.gr, η Εταιρεία μπορεί να συλλέξει πληροφορίες από το λειτουργικό σύστημα του υπολογιστή σας, το πρόγραμμα περιήγησης και τη διεύθυνση IP σας, προκειμένου να μετρήσει τις επισκέψεις, να δημιουργήσει ιστορικό παραγγελιών και ενδιαφέρον καταναλωτών για στατιστικούς λόγους όπως και για σκοπούς βελτιστοποίησης υπηρεσιών ή τη διατήρηση ενός εσωτερικού αρχείου λογιστικής.

Οι ανήλικοι επισκέπτες του καταστήματος μας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό και τις υπηρεσίες του μόνο με τη συγκατάθεση και υπό την εποπτεία των γονέων ή των κηδεμόνων τους. Το Κατάστημα σας επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στο αρχείο όπου τα προσωπικά σας δεδομένα έχουν συλλεχθεί και αποθηκευτεί σύμφωνα με τα παραπάνω και σας επιτρέπει να διορθώσετε, να διαγράψετε, να τροποποιήσετε και να συμπληρώσετε τα δεδομένα και τις πληροφορίες που έχετε υποβάλει.
Περισσότερες πληροφορίες και λεπτομέρειες για την άσκηση των δικαιωμάτων σας, μπορείτε να δείτε στην ειδική θέση της ιστοσελίδας μας για την «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ – ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ»

ΑΡΧΕΙΟ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΧΡΗΣΗ Cookies

Για την ασφαλή πλοήγησή σας μέσω του καταστήματος μας καθώς και για τις ασφαλείς συναλλαγές σας μαζί μας, η Εταιρεία λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα υιοθετώντας σύγχρονες προδιαγραφές ασφαλείας υψηλής ποιότητας σύμφωνα με τις τάσεις της αγοράς, όπως για παράδειγμα η τεχνολογία κωδικοποίησης υψηλού επιπέδου SSL (SecureSocketLayer) & ασφάλεια συναλλαγών πιστοποιημένη από τη Visa&MasterCardSecureCodeοι οποίες ξεκινούν κατά την εισαγωγή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων που παρέχουν κωδικοποιημένη επικοινωνία. Σας ζητούμε να λάβετε υπόψη σας ότι κάνουμε ό, τι είναι απαραίτητο για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και ότι η ασφαλή πλοήγηση στο Κατάστημα μας καθώς και η προστασία του κωδικού πρόσβασης στον προσωπικό σας λογαριασμό βρίσκονται στην αποκλειστικότητα σας.

Όπως συμβαίνει με την πλειοψηφία των ιστότοπων στο Διαδίκτυο, το Κατάστημα μας έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί cookies (αρχεία δεδομένων) για να παρέχει στον επισκέπτη / χρήστη πληροφορίες και βελτιωμένες υπηρεσίες (κατάλογος παραγγελιών, προσωπικές ρυθμίσεις κλπ.) Και να επιτύχει Αποτελεσματικότερη και ταχύτερη επεξεργασία των παραγγελιών. Τα cookies (αρχεία δεδομένων) είναι μικρά αριθμητικά αρχεία τα οποία αποστέλλονται και αποθηκεύονται στον υπολογιστή σας και περιέχουν ρυθμίσεις και επιλογές που έχετε ήδη δημιουργήσει στο κατάστημα μας ώστε να εμφανίζονται αυτόματα κατά τις επόμενες επισκέψεις σας στο κατάστημα και να διευκολύνετε την Εταιρεία να κατανοήσει τον λόγο για τον οποίο χρησιμοποιείτε το κατάστημα μας.

Σημειώνεται ότι τα Cookies (αρχεία δεδομένων)δεν προκαλούν ζημιά στον υπολογιστή σας ούτε στα αρχεία που αποθηκεύονται σε αυτό. Ωστόσο, διευκρινίζεται ότι μέσω των ρυθμίσεων του προγράμματος περιήγησής σας μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε στιγμή να διαγράψετε τυχόν ήδη αποθηκευμένα cookies, να αποτρέψετε την εγκατάσταση νέων cookies ή να ορίσετε να σας γίνετε ερώτηση κάθε φορά που ένα cookie πρόκειται να εγκατασταθεί στον υπολογιστή σας (για περισσότερες πληροφορίες Μπορείτε να συμβουλευτείτε τη σελίδα βοήθειας του προγράμματος περιήγησης).

Είναι πιθανό να βρείτε συνδέσμους στο Κατάστημα που οδηγούν σε άλλες ιστοσελίδες που διαχειρίζονται άλλοι ή που ανήκουν σε άλλους (φυσικούς ή νομικούς φορείς) που δεν συνδέονται με την Επιχείρηση ή το Κατάστημα μας. Σε αυτή την περίπτωση, διευκρινίζεται ότι η Επιχείρηση ή το Κατάστημα μας δεν φέρει καμία ευθύνη σε σχέση με το περιεχόμενο τέτοιων συνδεδεμένων ιστοσελίδων και τη χρήση τους από εσάς. Η χρήση τέτοιων συνδέσμων και ιστότοπων είναι αποκλειστικά υπεύθυνη δική σας. Ως αποτέλεσμα, για οποιοδήποτε πρόβλημα μπορεί να συμβεί κατά τη διάρκεια της πλοήγησής σας μέσω αυτών των συνδεδεμένων ιστότοπων ή σε σχέση με τις συναλλαγές σας με τέτοιους ιστότοπους, σας ζητάμε να επικοινωνήσετε απευθείας με τους διαχειριστές αυτών που φέρουν αποκλειστική ευθύνη για τέτοιους ιστότοπους.(π.χ. συνεργαζόμενες Τράπεζες)

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ Η ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε, να αλλάξετε ή να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 14 ημερών για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία (μπορείτε να βρείτε την σχετική φόρμα επιστροφής προϊόντος εδώ). Η περίοδος ακύρωσης θα λήξει 14 ημέρες από την ημέρα που έπεται της ημέρας κατά την οποία εσείς (ή κάποιος που ορίσατε, εκτός από έναν μεταφορέα) έλαβε το τελευταίο από τα εμπορεύματα. Για να ασκήσετε το δικαίωμα ακύρωσης, θα πρέπει να μας ενημερώσετε με έγγραφη επιστολή: (την οποία θα βρείτε εντός του δέματος σας) Ανακοίνωση Ακύρωσης Συμβολαίου, στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της επιχείρησης στην Αθήνα (Αμπελόκηπους) Δουκίσσης Πλακεντίας αρ. 63 ή με email στο info@lirashop.gr. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε τη φόρμα ακύρωσης που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας ή στο δέμα σας. Θα πραγματοποιήσουμε επιστροφή χρημάτων χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και όχι αργότερα από: (i) 14 ημέρες μετά την ημέρα που θα παραλάβουμε από εσάς οποιοδήποτε από τα παραδιδόμενα αγαθά. Ή (Ii) (αν νωρίτερα) 14 ημέρες μετά την ημέρα που μας παράσχετε αποδείξεις ότι το αγαθό έχει επιστραφεί. Ή (Iii) αν δεν παρασχεθήκατε αγαθά, 14 ημέρες μετά την ημέρα που μας πληροφορήσαμε για την ακύρωσή σας. Θα πραγματοποιήσουμε την επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με αυτά που χρησιμοποιήσατε για την αρχική σας συναλλαγή, εκτός εάν έχετε συμφωνήσει ρητά κάτι διαφορετικό εφόσον είναι αυτό εφικτό από εμάς. Σε κάθε περίπτωση, δεν θα υποστείτε επιπλέον χρεώσεις λόγω της εκ νέου εξόφλησης.

Σε περίπτωση που έχουμε αποστείλει προϊόντα σε εσάς και ακυρώσατε την παραγγελία σας, μπορούμε να παρακρατήσουμε την επιστροφή χρημάτων έως ότου λάβουμε τα προϊόντα πίσω ή έχετε αποδείξει την αποστολή του προϊόντος, όποιο από τα δύο είναι νωρίτερα. Εάν δεν λάβουμε τα προϊόντα πίσω, μπορεί να φροντίσουμε να τα συλλέξουμε από εσάς με δικά σας έξοδα. Θα πρέπει να επιστρέψετε τις ακυρωμένες παραγγελίες στην προαναφερθείσα διεύθυνση χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημέρα κατά την οποία κοινοποιείτε την ακύρωση της σύμβασης μας. Η προθεσμία πληρούται εάν αποστείλετε τα εμπορεύματα πριν λήξει η προθεσμία των 14 ημερών.

Εσείς είστε μόνο υπεύθυνοι για τυχόν μειωμένη αξία των αγαθών που προκύπτουν από το χειρισμό, εκτός από ό, τι είναι απαραίτητο για τον προσδιορισμό της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των εμπορευμάτων.

Σημειώστε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο το δικαίωμά σας να ακυρώσετε την παραγγελία βάσει νόμου, εάν μας δώσετε επίσημη γραπτή ειδοποίηση ακύρωσης οποιαδήποτε στιγμή μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας σας, μέχρι και 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημέρα που θα λάβετε την παραγγελία σας, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή όπως περιγράφεται παραπάνω.
Περισσότερες λεπτομέρειες και πληροφορίες μπορείτε να λάβετε στην ειδική θέση της ιστοσελίδας μας «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ – ΑΛΛΑΓΩΝ».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ – Newsletter

Το Ηλεκτρονικό μας Κατάστημα σας δίνει τη δυνατότητα να επιλέξετε να ενημερώνεστε για τα νέα μας προϊόντα, προσφορές και υπηρεσίες, αποστέλλοντας κατά καιρούς διαφημιστικά μηνύματα με πληροφορίες στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τον αριθμό τηλεφώνου που υποδείξατε προηγουμένως. Το Κατάστημα σε καμία περίπτωση δεν θα καταχραστεί την παραπάνω υπηρεσία. Εκτός αυτού, έχετε πάντοτε τη δυνατότητα να διαγραφείτε από την υπηρεσία μας υποβάλλοντας σχετικό αίτημα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@lirashop.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Όλοι οι επισκέπτες / πελάτες του καταστήματος μπορούν να επικοινωνήσουν με την Επιχείρηση τηλεφωνώντας στο 210- 69 93 712 ή μέσω e-mail στο info@lirashop.gr ή ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναφέρεται στη σελίδα Επικοινωνίας.

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ  ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ

Εκτός των ρητά αναφερόμενων εξαιρέσεων (πνευματικά δικαιώματα τρίτων, συνεργατών και φορέων), όλο το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, της συνολικής εμφάνισης, των παρεχόμενων υπηρεσιών και Προϊόντων και εν γένει όλων των αρχείων του Καταστήματος είναι πνευματική ιδιοκτησία, βιομηχανικά σχέδια, διακριτικά γνωρίσματα, σημάδια, σύμβολα, σημεία και κατατεθειμένα σήματα και σήματα υπηρεσιών της Επιχείρησης, των συνδεδεμένων με αυτήν εταιρειών και επιχειρήσεων και των προμηθευτών της και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού και ευρωπαϊκού δικαίου, καθώς και των διεθνών συμβάσεων. Τα λοιπά προϊόντα ή υπηρεσίες που τυχόν αναφέρονται στο Κατάστημα και φέρουν τα σήματα των αντίστοιχων οργανισμών, εταιρειών, συνεργατών, φορέων, ενώσεων ή εκδόσεων, αποτελούν δική τους πνευματική και βιομηχανική ιδιοκτησία και συνεπώς εκείνοι φέρουν τη σχετική ευθύνη. Η χρήση τους στον ηλεκτρονικό κατάστημα δεν παρέχει σε καμμία περίπτωση άδεια ή δικαίωμα χρήσης τους από τρίτους.

Απόρρητο Συναλλαγών

Η τήρηση του απορρήτου είναι αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στη lira είναι εμπιστευτικές και η lira έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα: Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε και για όσο χρόνο αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεων/παραγγελιών σας.

Η επιχείρηση lira δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Στην περίπτωση που η lira χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου. Με την επιφύλαξη των διατάξεων του παρόντος που αφορά τα Προσωπικά Δεδομένα, μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους. Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.lirashop.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο, αριθμός τηλεφώνου, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας ή για να παράσχουμε αποτελεσματικότερα και με ταχύτητα τις υπηρεσίες μας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων http://www.glowera.eu, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας μαζί μας, την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και την διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές).

Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι/συμβεβλημένοι με την lira που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένοι και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την lira επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.

Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας χρήση της ειδικής φόρμας επικοινωνίας, η οποία παρέχεται στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.lirashop.gr.

Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης, διόρθωσης, διαγραφής ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα της lira πατήστε εδώ  https://lirashop /privacy-policy/

ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ

Με την αποδοχή αυτών των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων και με την πλοήγηση στο Κατάστημα, δηλώνετε υπεύθυνα ότι έχετε νόμιμο δικαίωμα να συνάψετε αυτήν την παρούσα σύμβαση και να χρησιμοποιήσετε το Κατάστημα σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στο παρόν. Επιπλέον, ως επισκέπτης / χρήστης του Καταστήματος συμφωνείτε και αποδέχεστε ότι είστε οικονομικά υπεύθυνος για οποιαδήποτε χρήση του Καταστήματος καθώς και για τη χρήση του λογαριασμού lirashop.gr από άλλους – συμπεριλαμβανομένων των ανθρώπων που συνυπάρχουν μαζί σας – και επομένως, συμφωνείτε να εποπτεύετε κάθε χρήση του Καταστήματος που γίνεται από άτομα κάτω των 18 ετών χρησιμοποιώντας το λογαριασμό σας ή το όνομα του lirashop.gr.

Η Επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένων των συμβούλων και εργαζομένων της, ευθύνεται για τα πραγματικά ελαττώματα και την έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων των Προϊόντων σύμφωνα με τα άρθρα 534 επ. του Αστικού Κώδικα, μόνον για δόλο ή βαριά αμέλεια και μόνον για θετική ζημία και η ευθύνη της αυτή δεν δύναται να υπερβαίνει την αξία των πωλούμενων Προϊόντων.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΗ

Οι χρήστες της ιστοσελίδας http://www.lirashop.gr  αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτή και το ηλεκτρονικό κατάστημα της για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε Περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.

ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΟΡΟΙ

Η Επιχείρηση και το Κατάστημα διατηρούν το δικαίωμα να τροποποιήσουν ή να ενημερώσουν εγγράφως τους Όρους Χρήσης χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, με ισχύ από την ημερομηνία που αναρτήθηκε στον ιστότοπο του Καταστήματος. Η αποτυχία της Εταιρείας να ασκήσει οποιοδήποτε από τα δικαιώματά της δεν θα ερμηνεύεται ως παραίτηση.
Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της«lira» και του πελάτη, κατά τόπον αρμόδια για την επίλυσή της, είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994). Επίσης, μπορείτε να απευθύνεστε στον Ευρωπαϊκό Φορέα Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών, στην σχετική πλατφόρμα Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (OnlineDisputeResolution – ODR) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.

Οποιαδήποτε διάταξη των παραπάνω όρων, που θεωρείται ότι είναι αντίθετη προς το νόμο, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και θα απομακρυνθεί από το παρόν, χωρίς να επηρεάζεται η ισχύς των υπόλοιπων όρων.

Η παρούσα αποτελεί την πλήρη γνώση και συμφωνία μεταξύ της Επιχείρησης και του Πελάτη. Η Επιχείρηση δύναται να τροποποιεί οποτεδήποτε τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτής της Συμφωνίας, ή/και τις πολιτικές ή/και τις διαδικασίες του οποιαδήποτε στιγμή με την ανακοίνωση των αλλαγών στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα.

Η Επιχείρηση και το Ηλεκτρονικό Κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει εγγράφως τους παρόντες Όρους Χρήσης δίχως προειδοποίηση, οι οποίοι θα έχουν ισχύ από την ημερομηνία αναρτήσεώς τους στην ιστοσελίδα του Ηλεκτρονικού μας Καταστήματος.

Διατήρηση των προσωπικών σας δεδομένων

Σε γενικές γραμμές, θα διαγράψουμε τα προσωπικά δεδομένα τα οποία συλλέγουμε από εσάς εάν δεν είναι πλέον αναγκαίο να επιτευχθούν οι σκοποί για τους οποίους συλλέχθηκαν αρχικώς. Ωστόσο, ενδέχεται να μας ζητηθεί να αποθηκεύσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα λόγω νομοθετικών διατάξεων.
Επιπλέον, δεν θα διαγράψουμε όλα τα προσωπικά δεδομένα σας αν μας έχετε ζητήσει να μην επικοινωνούμε μαζί σας στο μέλλον. Για το σκοπό αυτό, η Επιχείρηση διατηρεί αρχεία τα οποία περιέχουν πληροφορίες σχετικά με τα άτομα τα οποία δεν επιθυμούν να γίνεται επικοινωνία μαζί τους στο μέλλον (π.χ. μέσω ομαδικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου). Κατηγοριοποιούμε τα αιτήματά σας ως συγκατάθεση για την αποθήκευση των προσωπικών σας δεδομένων για τους σκοπούς της διατήρησης του συγκεκριμένου αρχείου εκτός αν μας δώσετε διαφορετικές οδηγίες.
Παρακαλούμε απευθύνετε τις ερωτήσεις σχετικά με το θέμα της προστασίας των δεδομένων και τυχόν αιτήσεις για την άσκηση των νόμιμων δικαιωμάτων σας στον υπεύθυνο επεξεργασίας δεδομένων στο dpo@lirashop.gr

Περιοδικές Αλλαγές

Συνεχώς το lirashop.gr επεκτείνει, ενημερώνει και βελτιώνει την ιστοσελίδα του, και τα σχετικά με αυτή προϊόντα και υπηρεσίες, θα ανανεώνει και τη παρούσα πολιτική. Σας συστήνουμε να διαβάζετε τη διαδικασία αυτή σε τακτά χρονικά διαστήματα, προκειμένου να ενημερώνεστε για τυχόν αλλαγές στο περιεχόμενο της παρούσας πολιτικής προστασίας προσωπικών δεδομένων. Η πολιτική αυτή θα τροποποιείται από καιρό σε καιρό χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση προς τους χρήστες.

Το παρόν σημείωμα ενημερώθηκε την 31/12/2021

Συχνές ερωτήσεις

1.Τι είναι η εγγραφή;

Με την εγγραφή σας στο διαδικτυακό μας κατάστημα, αποκτάτε πρόσβαση στις αγορές προϊόντων και μπορείτε να κάνετε πιο εύκολα και γρήγορα τις παραγγελίες σας, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο. Ως εγγεγραμμένος χρήστης, έχετε πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία του λογαριασμού σας, καθώς και στο ιστορικό των παραγγελιών σας.

  1. Με την εγγραφή στο newsletter, μπορείτε:
  2. να ενημερώνεστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα για τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν αλλά και να λαμβάνετε τακτικά επιπλέον υλικό.
  3. να μαθαίνετε πρώτοι για τα νέα προϊόντα και προσφορές!

Ως εγγεγραμμένος χρήστης, έχετε πρόσβαση στα αναλυτικά στοιχεία του λογαριασμού σας, καθώς και στο ιστορικό των παραγγελιών σας. Πριν την εγγραφή σας τόσο στο διαδικτυακό μας κατάστημα όσο και στην υπηρεσία «newsletter»  θα εμφανίζεται στην οθόνη σας σχετικό εικονίδιο-κουτάκι με την ένδειξη “συναινώ τα στοιχεία μου να χρησιμοποιηθούν για να λαμβάνω newsletter”.

  1. Τί είναι οι προσφορές;

Οι προσφορές είναι προϊόντα σε ειδικές τιμές ή πακέτα προϊόντων τα οποία προσφέρονται σε τιμή ακόμα χαμηλότερη από ότι προσφέρεται το καθένα ξεχωριστά. Συνήθως υπάρχουν σε περιορισμένο αριθμό και ισχύουν για συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Επιστροφές προϊόντων που αγοράστηκαν με προσφορά δεν γίνονται δεκτές.

  1. Πως μπορώ να κάνω την πληρωμή της παραγγελίας μου;

Η πληρωμή μπορεί να γίνει με 4 διαφορετικούς τρόπους:

Α. Με κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό της επιχείρησης

Β. Με Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα

Γ. Με αντικαταβολή

Δ. Με paypal

Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να ανατρέξετε στη σελίδα μας Τρόποι Πληρωμής.

  1. Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να μας δώσετε την παραγγελία σας με τους εξής τρόπους:

  1. Μέσα από την ιστοσελίδα μας: www.lirashop.gr  Τηλεφωνικά: στο …… τις εργάσιμες ημέρες και ώρες.
  2. Με e-mail: info@lirashop.gr

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στη σελίδα μας Τρόποι Παραγγελίας.

  1. Πώς ξέρω ότι η παραγγελία μου ολοκληρώθηκε;

Αμέσως μόλις επιβεβαιώσετε την παραγγελία σας, θα σας σταλεί e-mail από το glowera.eu, όπου θα αναφέρονται τα αναλυτικά στοιχεία της, ο επιλεγμένος από εσάς τρόπος αποστολής και πληρωμής καθώς και η κατάσταση, στην οποία βρίσκεται η παραγγελία σας. Θα ενημερώνεστε με e-mail άμεσα για κάθε αλλαγή της κατάστασης της παραγγελίας σας (Εκκρεμής, Επιβεβαιωμένη, αποσταλείσα).

  1. Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας μου;

Στο email επιβεβαίωσης αποστολής της παραγγελίας σας, θα λάβετε τον μοναδικό αριθμό αποστολής της μεταφορικής εταιρείας, με την οποία συνεργαζόμαστε. Από το σύνδεσμο (link) της μεταφορικής εταιρείας, που θα βρείτε στις σελίδες μας και με τον αριθμό αποστολής, μπορείτε να ενημερωθείτε, ανά πάσα στιγμή, για την εξέλιξη αποστολής της παραγγελίας σας.

  1. Πώς θα βρω το προϊόν που θέλω;

Για να σας διευκολύνουμε στην αναζήτηση, τα προϊόντα μας είναι ταξινομημένα σε κατηγορίες, (οριζόντιο menu),. Επίσης στο πεδίο “Αναζήτηση” μπορείτε να εισάγετε σχετικές λέξεις “κλειδιά” που περιγράφουν αυτό που ψάχνετε. Σε περίπτωση που δε βρίσκετε κάποιο προϊόν μέσα στις σελίδες του e-shop, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα …… για να το αναζητήσουμε και να σας το διαθέσουμε στην καλύτερη δυνατή τιμή.

  1. Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Οι παραγγελίες σας στο διαδικτυακό μας κατάστημα ολοκληρώνονται και αποστέλλονται το ταχύτερο δυνατό. Για παραγγελίες εντός ορίων αστικών κέντρων και δικτύου καταστημάτων των εταιρειών courier, με τις οποίες συνεργαζόμαστε, τα προϊόντα παραδίδονται συνήθως την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την αποστολή τους. Για αποστολές εκτός των παραπάνω ορίων και για δυσπρόσιτες περιοχές, ο χρόνος παράδοσης είναι 2 – 4 εργάσιμες ημέρες.

  1. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας μόνο 12 ώρες μετά την ηλεκτρονική της ολοκλήρωση ή 12 ώρες πριν ξεκινήσει η αποστολή της. Σε περίπτωση που έχει ήδη γίνει η αποστολή και εξακολουθείτε να επιθυμείτε την ακύρωσή της, επιβαρύνεστε μόνο με τα μεταφορικά και τραπεζικά έξοδα.

  1. Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Η εταιρεία μας δέχεται την επιστροφή προϊόντων ή και ολόκληρης της παραγγελίας εντός 14 ημερολογιακών ημερών υπό ορισμένες προϋποθέσεις. Δείτε τους όρους στη σελίδα Επιστροφές προϊόντων.

  1. Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας

  1. τηλεφωνικά στα τις εργάσιμες ημέρες και ώρες,
  2. με e-mail στο info@lirashop.gr
  3. μέσα από τη διαδικτυακή φόρμα επικοινωνίας της επιχείρησής μας.

Θα φροντίσουμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.

  1. Τι γίνεται αν ένα προϊόν που έχω αγοράσει από την εταιρεία σας παρουσιάσει βλάβη εντός της εγγύησης;

Στην περίπτωση αυτή, αναλαμβάνουμε την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος, εφ’ όσον καλύπτεται από τους όρους της εγγύησης της κατασκευάστριας εταιρίας.

  1. Είναι ασφαλή τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θεωρεί κάθε πληροφορία που παρέχει ο χρήστης σχετικά με προσωπικά του δεδομένα ή την παραγγελία του απόρρητη και δεσμεύεται πως δε δημοσιοποιεί, ανταλλάσσει, πωλεί ή αποκαλύπτει τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη χωρίς την συγκατάθεση του. Δείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών σας δεδομένων αλλά και των συναλλαγών σας στους Όρους Χρήσης καθώς και στην Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Scroll to Top

Εγγραφείτε στο Newsletter μας και κερδίστε 10% έκπτωση στην πρώτη παραγγελία σας!